Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 14 lutego 2012

imagine o Louuuu xx


Imagin o Lou  ; ) . enjoy xx
Jesteś z Lou na imprezie. Dobrze się razem bawicie, ale do pewnego momentu. Do klubu wchodzi była dziewczyna Lou, a on nie odrywa od niej wzroku. Kiedy on zajęty jest rozmową z nią, ty wychodzisz z klubu. Nie wiesz co masz ze sobą zrobić, błąkasz się po londyńskich ulicach, wreszcie siadasz w ‘waszym’ parku, który uchował się pomiędzy starymi kamienicami Londynu. Twój telefon cały czas dzwoni, ale zapłakana nawet nie masz siły odebrać. Kładziesz się na ławce i usypiasz… Budzisz się, leżysz w łóżku, czujesz wspaniały zapach róż, pewnie dlatego, że wszędzie wokół Ciebie leżą porozrzucane płatki. Jesteś w domu Louisa. Szybko wstajesz, ale w drzwiach leży śpiący Louis. Kiedy do niego podeszłaś szybko się ocknął i zaczął Cię przytulać.
- [ Twoje imię ] Przepraszam! Kocham tylko Ciebie, a to z nią wczoraj …
- No właśnie, to z nią wczoraj. Wiesz jak ja się poczułam ? To jest Twoja była. Ha, zapomniałam, dziewczyna ideał. Ja byłam tylko pocieszeniem tak ? Jak to ma tak wyglądać to przepraszam, ale wypisuję się z tej gry.
I próbujesz wyjść. Louis jednak nie pozwala Ci się ruszyć, cały czas przytula Cię jak najmocniej. Jednak ty odpychasz go i płacząc idziesz stanowczo w stronę drzwi. Wychodzisz na ulicę, Lou wybiega za Tobą, jednak ty już zdołałaś przejść kawałek. Nagle słyszysz ‘Baby You light up my world like nobody else..’ odwracasz się i widzisz jak Louis klęczy na środku jezdni. Nie wiesz co masz robić, czy iść dalej czy wrócić i rzucić się w jego ramiona. Szybko wybrałaś drugą opcję i pędzisz w stronę Lou. Wbiegasz na jezdnię, ale nie wiadomo skąd pojawia się samochód i Cię potrąca.
[kilka godzin później]

Budzisz się w szpitalnym łóżko. Jest noc. Obok Ciebie siedzi Lou. Ma głowę na Twoim brzuchu i trzyma cię za rękę. Jednak kiedy zaczynasz płakać, on szybko się budzi. Przytula Cię mocno i całuje. Widzisz że płakał.
- [ Twoje imię ] ! Nareszcie ! Nie wiesz jak ja się bałem. Nie proszę Cię, nigdy więcej !
Łzy spływają mu po policzku. Przytula Cię.
- A co z Twoją byłą ?
Lou popatrzył na Ciebie, położył głowę na Twoim brzuchu.
- Uprzedziłem ją, że jeżeli jeszcze raz pokaże się mi lub Tobie na oczy to tego pożałuje. Kocham tylko Ciebie, rozumiesz ? TYLKO .
Przytuliłaś go, po czym położył swoją głowę na Twoim brzuchu i zasnął.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz