Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 14 lutego 2012

Hazza ♥


Imagine o Harrym 
Koncert One Direction. Stoisz tuż pod sceną, cała hala pełna jest krzyczących i płaczących dziewczyn. Na scenie stoją oni. Zaczyna się piosenka  ‘Moments’ , Tobie odruchowo chce się płakać. Nagle, Harry, staje na samym rogu sceny, pokazuje na Ciebie palcem, uśmiecha się i pokazuje, abyś weszła na scenę. Nagle poczułaś, że nie możesz utrzymać się na nogach i zemdlałaś. Kiedy ocknęłaś się, zobaczyłaś, że jesteś w garderobie chłopaków, dalej słyszysz muzykę, bo koncert chyba trwa,  a nad Tobą stoi Harry. Szybko podniosłaś się, ale Harry Cię uspokoił. Usiadł koło Ciebie.
- Nic Ci nie jest ?
-Nie, sądzę, że nie, a ty nie powinieneś dalej śpiewać ?
-Kiedy upadłaś, zeskoczyłem ze sceny i przyniosłem Cię tutaj. Od początku koncertu chciałem zaprosić Cię na scenę, ale czekałem na ‘Moments’… a Ty zrobiłaś mi takiego psikusa.
Ty nie wiedząc co powiedzieć, wyjąkałaś tylko: 
- Od początku koncertu ?
- Tak. A teraz chyba możesz wrócić i ja z resztą też. Tylko już resztę koncertu spędzisz na scenie, zgadzasz się? Bo jak znów zemdlejesz to będziesz blisko mnie
-Oczywiście.
W drodze na scenę Harry nagle się zatrzymał i krzyknął:
- Stop, zapomniałem o najważniejszym.
-O czy…
Przyciągnął Cię do siebie i namiętnie pocałował. Kiedy już skończył, słodko się uśmiechnął i przytulił, a ty znowu poczułaś mrowienie w nogach i upadłaś. Zdołałaś tylko usłyszeć ‘ Znowu? Nie rób mi tego piękna’ i poczułaś jak Harry bierze Cię na ramiona. ♥ 

enjoy xx



u look so dangerous Harry ! hah xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz